perjantai 20. syyskuuta 2013

Syyskuun joulutunnelmia

Olen viime aikoina aloitellut joulukorttien askartelun ja voi pojat miten mukavalta se on taas maistunut pitkän tauon jälkeen! Edellis vuonna jouluaskartelut jäi armeijan takia vähemmälle ja nyt olen sitten fiilistellyt senkin edestä. Tyylikseni korteissa tuntuu vakiintuneen vintage tyyli eikä nämäkään tuotokset tee poikkeusta. Ohessa viimeisimmät tekeleeni.

Tämä ja huominen ilta menee vielä askarteluiden parissa. Sunnuntaina lähdemme minilomalle Puolaan. Reissua onkin jo odotettu! Mukavaa viikonloppua kaikille.

7 kommenttia:

  1. Upeita kaikki.
    Mukavaa viikonloppua ja lomaa.

    VastaaPoista
  2. Tosi hienoja ! Mä kans tykkään tuosta vintage tyylistä....

    VastaaPoista
  3. Mä olen ihan häikäistynyt,miten upeita kortteja!!! onko tuo teksti tuossa alimmassa kuvassa tehty jollain leimasimella vai onko se paperia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenna :). Se on teksti oli valmiiksi paperissa.

      Poista