torstai 14. kesäkuuta 2012


Mulla on vielä yks sivu tekemättä meneillä olevaan skräppäysprojektiin. Kuten aikasemmin sanottua, en ole tekemiini skräppäilyihin läheskään yhtä tyytyväinen kuin kortteihin. Tästä syystä olen huojentuneena odottanut projektin saamista päätökseen. Toissa päivänä kävin shoppailemassa Papruksessa viimesen sivun materiaalit, koska en löytänyt omista papereista kuvien kaveriksi mitään sopivaa. Otin ensimmäistä kertaa valokuvat liikkeeseen ja näin ollen mukaan lähti kuviin täydellisesti sopivat materiaalit! Nyt olen taas skräppäilystä aivan tärinässä ja odotan kuumeisesti, että kerkiän askartelupöydän ääreen. Skräppäily on mulle paljo vaikeampaa kuin kortteilu, mutta koen oivaltaneeni taas hitusen lisää skräppäilyn ihmeellistä maailmaa. Enpä olisi uskonut sanovani, mutta nyt mua harmittaa, että tämä skräppäilyprojekti vetelee viimesiään! Asiaa ei helpota, että tämä skräppäily on viimeinen pitkään aikaan... Armeija alkamiseen on enää 25 aamua! Huh.

Skräppäily tarvikkeiden lisäksi mukaan lähti turkoosin sävyinen muste, sivellin vesisäiliöllä ja musta Wink of Stella kimallekynä. Viimeisimmistä ostoksista lisää myöhemmin...

PS. Muistakaa meneillä oleva haaste! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti